Royaan is een jonge, ambitieuze en grensverleggende organisatie binnen de Europese snackmarkt. Dankzij onze merken als Van Dobben, Kwekkeboom, Willie Dokter, Laan, KB, Tjendrawasih en Mayam beschikken we over een brede ervaring en een rijke historie. Momenteel realiseren we met zo'n 250 medewerkers een omzet van zo'n € 71,- miljoen per jaar. Het grootste deel daarvan komt uit de Nederlandse en Belgische foodservice en retailkanalen. Hier worden onze smakelijke kwaliteitssnacks al in twee op de drie snackbars, cafetaria's, catering en horeca locaties geserveerd. Daarnaast zijn we ook in vele supermarkten prominent aanwezig met lekkere snack-producten die eenvoudig thuis te bereiden zijn.
Met name de ambachtelijke croquetten van Van Dobben en Kwekkeboom staan al van oudsher bekend als ware delicatesse. Juist daarin schuilt naar ons idee de basis voor een succesvolle toekomst. Wij zien de snack niet langer als een commodity. Om dat te onderstrepen zullen we onze producten nóg nadrukkelijker op de kaart gaan zetten als lekkere, smaakvolle en verantwoorde kwaliteitsdelicatessen. Hierbij zoeken we actief naar samenwerking met innovatieve ondernemers en business-partners. Door middel van co-creatie willen we nog meer waarde creëren en de markt blijven verrassen. Met nieuwe, eerlijke en hoogwaardige snackproducten en aansprekende concepten.
Via deze website kunt u verder  kennismaken met Royaan. Evenals met onze merken, onze missie en onze promotionele ondersteuning. Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op. Ook als u eens van gedachten wilt wisselen over nieuwe product- of marktmogelijkheden, bent u altijd van harte welkom. Wij laten ons graag uitdagen!